مرجع بازی ها و کلش اف کلنز هک شده

بهترین و پربیننده ترین های هک شده در این سایت

مرجع بازی ها و کلش اف کلنز هک شده

بهترین و پربیننده ترین های هک شده در این سایت

مرجع بازی ها و کلش اف کلنز هک شده

هر بازی و نرم افزاری که به نظر خودتان می رسد بگویید تا در اسرع وقت در اختیارتان قرار دهیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۴، ۰۴:۲۱ - کامی
    عالی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

بازی حجیم، گرافیکی و محبوب Baldur’s Gate II

نسخه کامل و نهایی Baldur’s Gate II : Enhanced Edition

نسخه ای دیگر از سری بازی های Baldur’s Gate

زیر مجموعه سری بازی های Dungeons Dragons

با سبک استراتژیک به همراه بخش ها و جزئیات بسیار زیاد

به همراه فایل دیتای تمام پردازنده ها (Adreno , Tegra , Mali , PowerVR) به صورت مجزا

به همراه تریلر رسمی بازی

با امتیاز 4.8 از 5 و قیمت 9.99 دلار در گوگل پلی

توجه: این بازی برای بعضی از دستگاه ها مشکل لایسنس دارد. لطفاً تا اطلاع ثانوی از دانلود بازی صرف نظر کنید و یا اینکه اگر مشکلی در دانلود این حجم ندارید، آن را دانلود کرده و امتحان کنید و در صورت جواب گرفتن و اجرای بازی، این مورد را در نظرات به همراه مشخصات دستگاه خود به اطلاع دیگران برسانید. در صورتی که بازی را دانلود کردید، از Lucky Patcher و Google Play مود شده استفاده کنید. با این روش ها در بسیاری موارد می توان نرم افزارها و بازی های لایسنس دار را بدون مشکل اجرا کرد.

افراد علاقه مند به بازی های امروزی، به ویژه سبک استراتژیک، به احتمال زیاد بازی Dungeons Dragons را به خوبی می شناسند. بازی جذاب و مهیجی که به نوبه خود یکی از بازی های پر رونق می باشد. بازی Dungeons Dragons بعد از مدتی به دلیل عظمت بزرگی که کسب کرده بود، نسخه های دیگری نیز به عنوان زیر مجموعه تولید کرد. سری بازی های Baldur’s Gate از جمله این سری بازی ها هستند که به نوعی زیر مجموعه Dungeons Dragons می باشند. حالا شرکت Beamdog سازنده و صاحب امتیاز این بازی ها، نسخه نهایی و بهینه شده دوم از سری بازی های Baldur’s Gate را بعد از انجام آزمایشات لازم بر روی سیستم عامل های مختلف، در اواسط سال 2014 به صورت رسمی معرفی و در اواخر سال 2014 آن را عرضه کرد.

Baldur's-Gate-II

ویژگی ها :

  • گرافیک مناسب در کنار جزئیات بسیار بالا
  • سبک استراتژیک و نقش آفرینی
  • محتوای افسانه ای داستان بازی
  • مبارزه های عظیم و خطرناک بین قبایل و امپراطوری های باستانی و گلادیاتورها
  • حضور شخصیت های مختلف در بازه های زمانی مختلف
  • الهام گیری و استفاده از عناصر افسانه ای مثل اژدهای افسانه ای بالدور

Baldur's-Gate-II-02

بازی Baldur’s Gate II

بازی Baldur’s Gate II را نمی توان دقیقاً در ادامه نسخه قبل دانست اما کلیت ماجرا به نوعی از ادامه Baldur’s Gate I می باشد. در این بازی شما وارد جنگی بزرگ و همه گیر می شوید. جنگی که صرفاً برای کسب قدرت بوده و تمامی موجودات زمین را به جان یکدیگر انداخته است. شما در نقش قهرمان داستان ایفای نقش می کنید. شخصیت اصلی بازی کسی است که از شاهزادگان می باشد و قدرتی عظیم به او انتقال پیدا کرده است.

اما او توسط قدرت و هوس شیطانی اش که به شکل لشکری بزرگ در رو به رویش قد علم کرده است تسخیر شده و در قلعه ای زندانی می شود. حالا شما در نقش این شاهزاده، آیا می توانید با شیاطین مبارزه کرده و از قدرتی که از ابتدا برای شما قرار داده شده بود، به درستی استفاده کنید؟ در این سرزمین پهناور شیاطین زیادی وجود دارند. شما می بایست از حاکمیت صلح طلبانه خود دفاع کرده و اژدهای افسانه ای بالدور را نابود کنید.

در مراحل مختلف بازی Baldur’s Gate II به سرزمین های مختلفی همچون Throne of Bhaal یا سرزمین پادشاهان طلا و Black Pits و … و در نهایت به سرزمین خطرناک Baldur’s Gate می رسید. در مراحل بازی باید کارهای زیادی انجام داده و به افراد مختلفی کمک کنید و در رو به روی دشمنان زیادی بایستید. سبک بازی استراتژیک و نقش آفرینی می باشد. به عنوان یک ژنرال جنگی ارتشی فراهم کنید تا بتوانید با کمک آن در مقابل دشمنان ایستادگی کنید. باید گفت که این بازی به دلیل سبک غنی خود شاید فقط برای عده ای خاص جذاب باشد. ما هم این بازی را به علاقه مندان به بازی های استراتژیک پیشنهاد می کنیم.

توجه: این بازی دارای بخش های متنوع و جزئیات بسیار زیاد می باشد که به همراه گرافیک بالا ، دیتای این بازی را به یکی از حجیم ترین دیتا ها مبدل کرده است. برای نصب بازی نیاز به دستگاهی با سیستم پردازشی متوسط رو به بالا خواهید داشت اما بیشتر از آن شما به حداقل 2.5 گیگابایت فضای خالی برای این بازی نیاز دارید.

راهنمای نصب: ابتدا چیپ پردازنده گرافیک موبایل یا تبلت خود را شناسایی کرده و اقدام به دانلود فایل نصبی و فایل دیتای مخصوص به آن کنید. بعد از نصب فایل APK ، فولدر com.beamdog.baldursgateIIenhancededition را به آدرس sdcard/Android/obb انتقال داده و بازی را اجرا کنید.

توجه: در حال حاضر این بازی برای برخی از کاربران ایرانی مشکل لایسنس دارد. اگر بازی را دانلود کردید، از لاکی پچر یا گوگل پلی مود شده استفاده کنید و در غیر این صورت از دانلود کردن بازی خودداری کنید تا در صورت عرضه شدن نسخه پچ شده، با این نسخه جایگزین شود.


مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:
  • حجم فایل: 13.73 مگابایت | 2.09 گیگابایت
  • نیازمند اندروید: 3.0+
  • نیاز به روت:خیر
  • قیمت در گوگل پلی: $ 9.99
  • اضافه به علاقه مندی ها Favorite اضافه کردن

 

  • ۹۴/۰۴/۱۴
  • مدیر وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی