مرجع بازی ها و کلش اف کلنز هک شده

بهترین و پربیننده ترین های هک شده در این سایت

مرجع بازی ها و کلش اف کلنز هک شده

بهترین و پربیننده ترین های هک شده در این سایت

مرجع بازی ها و کلش اف کلنز هک شده

هر بازی و نرم افزاری که به نظر خودتان می رسد بگویید تا در اسرع وقت در اختیارتان قرار دهیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۴، ۰۴:۲۱ - کامی
    عالی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

برنامه اتصال گوشی همراه به کامپیوتر MOBILedit

نسخه فول به همراه کرک + درایور های مورد نیاز

MOBILedit نام نرم افزاری قدرتمند، محبوب و قدیمی برای مدیریت گوشی های مختلف از طریق رایانه می باشد. این نرم افزار امکان اتصال گوشی به رایانه را به کاربران می دهد. این نرم افزار گزینه های متعددی جهت انجام مدیریت گوشی در اختیار شما قرار خواهد داد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

 MOBILedit

 

MOBILedit-1 

با دانلود و نصب برنامه MOBILedit بر روی کامپیوتر خود می توانید گوشی همراهتان را از طریق کابل، بلوتوث، وای فای و … به کامپیوتر متصل کنید. به این ترتیب شما می توانید بر روی گوشی همراه خود از طریق رایانه مدیریت داشته باشید و فایل های درون آن را حذف، ویرایش یا اضافه کنید. با وجود اطلاعات مختلفی که در گوشی همراه شما وجود دارد، وجود ابزاری برای مدیریت فایل های شما ضروری می باشد و MOBILedit می توانید این قابلیت را برای شما ایجاد کنید. با وجود یک کیبورد می توانید مخاطبین جدیدی به گوشی همراهتان اضافه کنید، پیامک هایتان را مدیریت کرده و یا اقدام به ارسال پیامک جدید در کامپیوتر، بنمایید.

 

 

 

MOBILedit-2 به صورت کامل از مخاطبین داخل گوشی محافظت کنید!

شاید تصور کنید که با کلیک کردن بر روی مخاطب می توانید به سادگی آن را ویرایش یا حذف کنید، اما به طبع این کار خسته کننده و آزار دهنده است. تصور کنید ابزاری در اختیار دارید که با استفاده از ان امکان مدیریت کامل مخاطبین داخل گوشی را از طریق کامپیوتر خود دارید. با استفاده از MOBILedit امکان جستوجوی کامل نوشته، مشاهده از طریق های مختلف، پیوند یا عدم پیوند مخاطب ها بین اکانت های مختلف (برای مثال تعویض جیمیل، فیس بوک، حالت محلی) و یا حتی امکان بهینه سازی مانند حذف مخاطب و شماره های مشابه در مخاطبین گوشی همراه خود را خواهید داشت.

 

 

 

بازیابی خاطرات خود از گوشی های قدیمی!MOBILedit-3

شاید شما هنوز گوشی قدیمی نوکیا، اریکسون، سیمنس خود را جایی در دراورتان قرار داده باشید. این موضوع که نتوانید پیامک های قدیمی عشقتان، تصاویر افراد خانواده و یا حتی رویدادهای خاطره انگیز تقویم تان را بیرون بکشید شاید بسیار دلچسب نباشد! شما می توانید به نوستالژی هایتان چنگ بزنید و دفتر خاطرات خود را راه ندازی کنید، حتی اگر تا به حال آن را نداشته اید. تنها کافی است که گوشی همراه خود را از دراور خارج کرده و سپس به وسیله برنامه MOBILedit آن را به رایانه خود متصل کنید و از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید تا بتوانید نسخه پشتیبان را به تلفن همراه دیگری منتقل کنید. حتی اگر کابل گوشی را برای انجام این کار نیافتید، هیچ مشکلی نیست؛ شما می توانید از بلوتوث یا IrDA استفاده کنید.

 

 

 

تصاویر، فیلم ها و آهنگها را به گوشی ایفون خود انتقال دهید!MOBILedit-4

آیا با همگام سازی آیتونز مشکل دارید؟ با استفاده از برنامه MOBILedit شما امکان انتقال دادن اطلاعات از کامپیوتر به تمام دستگاه های دارای سیستم عامل IOS را به سادگی انتقال فایل در Windows Explorer خواهید داشت. شما امکان کپی کردن تصاویر، فیلم ها، فایل هایص وتی، یادداشت ها و انواع فایل های دیگر را در بین گوشی و تلفن خواهید داشت. برای کاربرانی که حرفه ای تر هستند، امکان دستسی به برنامه های گوشی و فایل های سیستمی نیز وجود دارد، به این ترتیب شما امکان حل مشکلات مربوط به firmware را نیز خواهید داشت.

 

 

 

MOBILedit-5تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات به صورت اتوماتیک

تهیه نسخه پشتیبان اطلاعات به عنوان یک مورد ضروری برای هر فردی به حساب می آید. اما بسیاری از افراد تا به هنگام از دست دادن اطلاعات خود، متوجه اهمیت این موضوع نمی شوند. دیگر لازم نیست که شما در زمره این افراد باشید، با استفاده از MOBILedit می توانید از اطلاعات ارزشمند خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا بتوانید بعدها در شرایط ضروری به سادگی از آن استفاده کنید. همچنین شما امکان تهیه نسخه پشتیبان و ذخیره آن در سرویس های ابری اینترنتی را نیز دارا خواهید بود. دسترسی به این بکاپ علاوه بر کامپیوتر، از طریق آیفون و اندروید نیز در دسترس خواهد بود. این کار امکان دسترسی ساده را برای پیامک ها و مخاطبین در بعدها، به شما خواهد داد.

 

 

 

استفاده از یک ابزار برای هزاران گوشی مختلفMOBILedit-6

گوشی های مختلف نیازمند ابزارهای مختلفی برای اتصال به کامپیوتر می باشند. اما با استفاده از MOBILedit، شما تقریبا می توانید هر نوع گوشی را مدیریت کنید. MOBILedit یک ابزار منحصر به فرد که امکان پشتیبان از هر گوشی با هر سیستم عاملی، نظیر اندروید، ایفون، بلک بری، ویندوز، بادا، سیمبیان و مییگو و … را می دهد.

 

 

 

optimizer7حذف مخاطب های تکراری از دفترچه تلفن گوشی

ابزار بهینه سازی هوشمند که در این بسته گنجانده شده است به شما امکان مدیریت و بهینه سازی مخاطبین داخل گوشی را به صورت قدم به قدم می دهد. این نرم افزار به صورت بسیار عالی و بدون مشکل برای مخاطب های گوشی فعالیت می کنید. قابلیت رفع مشکل نامعتبر یا مخاطب های مشابه از جمله این موارد است. همچنین امکان شناسایی مخاطب های ناقص از طریق پیام یا میس کال از طرف آنها، نیز وجود دارد. قابلیت پشتیبانی از سایت فیس بوک برای اختصاص دادن تصویری برای هر مخاطب نیز با استفاده از این برنامه وجود دارد. فرایند بهینه سازی به طور حتم نتیجه های شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

 

 

آیا می خواهید تلفن همراه خود را عوض کنید؟copier

هیچ ترسی از این که تلفن همراه قدیمی خود با آخرین مدل از دستگاه مورد علاقه تان، از هر نوع برندی که باشد، نداشته باشید. با استفاده از ابزاری که در این برنامه گنجانده شده است، شما امکان کپی کردن تمام اطلاعات را به دستگاه تلفن جدید خود، از تلفن همراه قدیمی را خواهید داشت. تنها کافی است که اطلاعات مورد نظر که می خواهید انتقال دهید را انتخاب کرده و سپس بر روی copyکلیک کنید. علاوه بر کپی کردن مخاطبین، همچنین امکان کپی کردن پیامک ها، تقویم، عکس ها، موزیک ها و اسناد را خواهید داشت. با استفاده از این برنامه امکان کپی مستقیم پیامک ها و مخاطبین را به دستگاه جدید خود خواهید داشت.

 

 

clouds2انتقال مخاطبین از Google, Outlook و دیگر سرویس های ایمن

با استفاده از برنامه MOBILedit گوشی همراه شما همیشه با سرویس های مشهور مانند جیمیل در ارتباط خواهد بود. دیگر نگرانی از بابت وارد کردن فایل های CSV و VCF  یا برخورد با مسائل مربوط به سازگاری نخواهید داشت. MOBILedit این کار را تنها با یک کلیک برای شما انجام خواهد داد.

 

 

 

 

پرینت گرفتن از مخاطب ها و پیامک هاprint

تهیه نسخه پشتیبان به صورت دیجیتالی، گاهی اوقات کافی نیست. بسیاری از مردم، با این که رسمی قدیمی است، اما می خواهند که لیست مخاطب هایشان را به صورت پرینت شده در دستشان داشته باشند. این حالت می تواند برای اوقاتی که قصد سفر دارید یا تلفن همراه خود را گم کرده اید، یا تلفن شما دزدیده شده است و یا حتی نابود شده! است بسیار مفید باشد. شما کماکان مخاطب های خود را به صورت پرینت شده دارید و می توانید در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید.

پیامک ها معمولا قسمتی از یک رابطه با یک شخص می باشند. شاید اگر شما از مسیج هایتان پرینت بگیرید و بتوانید آن را بعدها همانند یک کتاب زندگی، بخوانید، موضوع لذت بخشی باشد. سبک پرینت گرفتن در برنامه MOBILedit بسیار زیبا و جذاب می باشد.

 

 

 

keyboard2ارسال پیامک با استفاده از کیبورد کامپیوتر

MOBILedit کار شما را هنگامی که قصد ارسال پیامک متنی را دارید، بسیار ساده می کند. با استفاده از کامپیوتر می توانید به سادگی برای دوستان خود پیامک متنی ارسال کنید، حتی هنگامی که شما در حال کار کردن در اداره هستید و پشت کامپیوتر خود نشسته اید. شما همچنین امکان ارسال کردن پیامک برای چندین نفر را نیز خواهید داشت، برای مثال می توانید یک تبریک کریسمس را برای چندین نفر ارسال کنید. با استفاده از MOBILedit می توانید پیامک های خود را از روش های دیگری نیز مشاهده کنید و این امکان را داشته باشید تا در میان متن پیامک ها به جستوجو بپردازید تا سریعا چیزی را که به دنبالش هستید، بیابید.

 

 

 

wifi7انتقال دیتا بدون نیاز به اتصال گوشی به کامپیوتر

برنامه MOBILedit را در گوشی همراه خود نصب کنید تا بتوانید به سادگی و با سرعت بالایی فایل ها را انتقال دهید. برنامه موبایل MOBILedit به شما امکان اتصال بدون سیم و از طریق وای فای گوشی به کامپیوتر را می دهد. همچنین شما امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات را به صورت بی سیم خواهید داشت. اگر شما در حال ویرایش یا سازماندهی مخاطبین باشید و مشکلی پیش بیاید، می توانید از نسخه ای که پشتیبان گرفته بودید، استفاده کنید.

 

 

 

recoveryبازیابی اطلاعات آیفون به صورت حرفه ای

برای لحظه ای تصور کنید که دستگاه آیفون خودتان را گم کرده اید. شما می توانید یک نفس عمیق بکشید ( یا این که گریه کنید :D) اما بهتر است بدانید که با خیال راحت و به سادگی امکان بازیابی اطلاعات را خواهید داشت. اگر شما پیش از این آیفون را به آیتونز متصل کرده باشید، برنامه MOBILedit به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید نسخه پشتیبان گرفته شده که توسط خودتان از اطلاعات داخل گوشی گرفته شده است را بازیابی کرده و از آن استفاده کنید. برای انجام این کار تنها چند کلیک ساده کافی است تا بتوانید تعیین کنید که کدام یک از اطلاعات شما بازیابی شوند و در تلفن شما قرار بگیرند؛ برای مثال شما می توانید تعیین کنید، پیامک ها، رینگتون ها، یادداشت ها، تصاویر، فیلمها، تقویم ها و حتی برنامه ها بازیابی شوند. همچنین شما می توانید یک نسخه از بکاپ را در سرویس های ابری نیز ذخیره کنید تا خیالتان کاملا راحت باشد.


مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:

  • حجم فایل:93 مگابایت | 295 مگابایت
  • ۹۴/۰۴/۲۶
  • مدیر وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی